Mikaelas Fotolift

Japp! Jag är tillbaka. I am back!
Den här hösten så kommer mina fredagar se lite annorlunda ut. Fredagarna kommer numera att bestå av Mikaelas Fotolift. På samma sätt som vi liftar scraplayouter så kommer ni få ett fotografi att inspireras av. Ni kan sno idén rakt av, inspireras av färger, upplägg, ja ni tolkar det precis som ni vill. Låter det kul? Vill ni vara med? Bra?
Jag tycker att vi fortsätter att lägga upp fotografierna i vår
Flickrgrupp och så kanske jag väljer ut några favoriter att visa upp här på bloggen framöver.
Så här kommer ert första foto:



Ha en trevlig helg!
Mikaela ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt med fotolift!! Jag tog ett kort förra året som passade perfekt till denna liftning, så jag har lagt upp detta bidrag, finns på flickr.

Postat av: Joel

Tänkte bara tacka för denna sida. Klickade mig in på den idag och har som nybörjare för foto och photoshop både lärt mig och fått inspiration. Stort tack!

2008-08-26 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback