{Reklamutmaning - v9}

Tisdag idag och vi passar på och bjuder på en fantastiskt härlig reklamutmaning!! Så fort jag såg denna annons så tyckte jag att jag såg en härlig scrapsida eller ett fantastiskt kort!! Jag hoppas att du antar utmaningen att skapa utifrån annonsen!!!

Vill du vara med i utlottningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast måndagen den 3/3 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname (om du är med på något forum) och märk ditt mail Reklamutmaning v9. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Först den härliga annonsen:
reklamutmaning_v9_2008

Och teamets underbara och lekfulla tolkningar!!

Anna/augusti73:
reklamutmaning_augusti73

AnnaB:
reklamutmaning_annab

MalinD:
reklamutmaning_malind

Eize:
reklamutmaning_eize

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka underbara alster!!

Postat av: Monica

Det snyggaste jag sett på länge!

2008-02-26 @ 19:53:20
URL: http://monnahs.blogspot.com/
Postat av: SARA

Jag blir alltid inspirerad och glad av er blogg. tack :)

I januari visade ni vackra filefolders. Ni skriver att de är från Youdo.se men de verkar tyvärr inte sälja till privatpersoner. Vet ni vart man kan köpa deras filefolders? Har letat på Panduro och där finns det inte.
Kram Sara

2008-02-27 @ 14:02:30
Postat av: cattis

Åååå...vilken inspiration jag fick nu!! Helt fantastiska alster och så mycket färger!!

2008-02-27 @ 16:15:26
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Anki

Åhh vad fint!

2008-02-27 @ 21:37:58
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback