{Utmaning - scraplifta Jenny}

Återigen blir utmaningen att scraplifta en LO. Om du inspireras och gör en LO eller ett kort är valfritt. Denna gången blir det en härlig LO gjord av Jenny/Jakobsmamma.

Häng med på denna utmaning du med! Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Scraplifta Jenny. Skriv gärna vad du inspirerats av. Senast måndagen den 13/10 kl 21:00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Jenny/jakobsmamma:


Och så några av teamets tolkningar:

Frida/Claudia79:


JennyB:


Ulrikaulrika:


//Sandra (Sasha)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi

Pj vad förvånad jag blev när jag klev in här och såg min "gamla" Layout.

Hade glömt att jag skickat den till er s

JÄTTE kul att se teamets tolkningar!

Ser fram emot att se läsarnas också.

Spännande!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback