Boken Om Mig

Tidigare har vi sysslat med hemligheter här på Swe scrapbook. Hemligheter eller som vi nu väljer att kalla det för BOM - Boken om mig. Det är alltså dags att vara lite egoistiska och scrappa om oss själva. Jag tänkte att vi börjar enkelt med att scrappa en första sida till boken. Vill man inte ha ett eget album bara för sig själv, ja då uppmanar jag er att scrappa en härlig egoistisk sida om er själva. Denna utmaning kommer att publiceras varje fredag men har blivit lite försenad denna vecka.

Låt dig inspireras, skapa och sedan skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail BOM v36. Senast torsdagen den 11/9 kl 21:00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer några härliga layouter från inspriationsdesignerna:

Åsa L.B:


Anna B:


Monnah:


Marie (Sockergrynet):


/Marie (Sockergrynet)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul!

Ser fram emot att följa med och inspireras igen.

går genast tillbaka till scrapbordet och gör en startsida OM MIG

;-)



Postat av: Spessartin

Vad underbart! Jag har saknat en rejäl inspiration om BOM, jag har haft en på gång länge men haft problem med inspirationen, jag ser fram emot det här jättemycket! Härligt initiativ!

2008-09-07 @ 07:04:22
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gjorde en sida o la den i min blogg... igen ;)

2008-09-07 @ 11:17:30
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback