: i fokus : morgonrutiner

Hallå på er allihopa!
Jag utlovade ju nya fokusområden varannan torsdag men det har varit ett litet uppehåll i några veckor.
Jag har tyvärr fått lägga mitt fokus på helt andra, tråkiga saker som vinterkräksjuka, dödsfall och jobbdeadlines, så : i fokus: inläggen fick bortprioriteras helt.

Något jag blivit mer och mer medveten om under dessa veckor är hur viktiga vardagsrutinerna är. De där sakerna som man gör varje dag utan att riktigt vara medveten om dem. De bara är, man bara gör. Av ren vana. Och det är tack vare dessa vanor eller rutiner som jag hållit mig över ytan de här jobbiga veckorna. Så i två veckor framöver tänkte jag att vi skulle lägga fokus på våra morgonrutiner. Eller kanske det är så att du inte har några särskilda morgonrutiner, att det är det som är just din vardag, varje morgon inte den andra lik? Eller så finns det någon liten detalj som faktiskt återupprepar sig morgon efter morgon?



Som ni märkt i tidigare inlägg har vi gjort om lite vad gäller läsaralster. Skapar du efter inspiration från detta inlägg och lägger upp i egen blogg eller i galleri någonstans så lämna gärna en kommentar och länka oss dit.

Har du ingen blogg eller galleri så får du gärna skicka in till
[email protected]. Märk ditt mail "i fokus - morgonrutiner" (ingen deadline). Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden. 



Ha en trevlig helg!
/Diana

Kommentarer
Postat av: Malvina

Eftersom jag har tillfälligt strul med min mail, så lämnar jag en länk här. Det roliga med det hela var att jag just gjort en LO om just morgonrutiner när jag såg utmaningen här. Om ni vill se min tolkning är ni välkomna till min blogg. Ha det gott!

Postat av: Malvina

Naturligtvis blev det fel länk. Titta in här istället. :)

2009-03-01 @ 18:36:21
URL: http://www.skapatavmalvina
Postat av: Malvina

Tredje gången gillt!



Här finns jag.



:)

2009-03-01 @ 18:49:31
URL: http://www.skapatavmalvina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback