{Teknikutmaning v7}

Dags för en ny teknikutmaning, denna består utmaningen av följande "Var kreativ med din hålpunch". Tolkningen är fri såklart, men vi ser gärna att man ser den kreativa lösningen :-) Inte bara ett hål nånstans....

Vill du vara med i uttagningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast lördag 21/2 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname och märk ditt mail Teknikutmaning v7 i ämnesraden. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Teamet har gjort alster för att kicka igång er inspiration!!

Hanna/Fnyz har delat på ett runt papper och gjort hål i två storlekar runt de vågiga kanterna. Hon har trätt band igenom några av hålen.


MarieG har gjort hål i blommorna samt låter några av hålen gå över fotot.


joggemia har gjort ett egen lace-papper genom att ta ett papper med cirklar och göra hål i dessa


PernillaF har distressat sitt mönstrade papper genom att göra hål i det


Skapa på!
/Helene


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefina lo allihop! Vad fina blommorna blev med hål i de gjorde dem mer levande tycker jag. Jag gillade också bandet på första.

Postat av: Ida

Fnyz lo va ju bara helt underbar! Den kommer absolut att liftas! Jag blir så imponerad av allas idéer. Känns som de bara är jag som härmar alla andra och inte kommer på nått nytt själv.

2009-02-14 @ 11:40:43
URL: http://Idaslillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback