{Mikaelas Fotolift}

Hej! Nu kör vi igång igen. Jag har haft ett långt uppehåll med massor av sjukdom och andra tråkigheter, men nu är det nytt år och nya sköna saker att ta tag i, så vi kör väl igång med fotoliften igen helt enkelt. I år tänkte jag att jag ska köra varannan vecka så att fler hinner med att göra liftarna.
Men här kommer 2009 års första lift:

Visst är den helt underbar?
Jag måste ju visa några av de bilder som kom in till förra liften också.

{LindaAndersson}

{Fnyz}

{Majamyra}

{Maybe*mej}
Fina va?
Ni får gärna lägga upp era fotografier på
Flickr, annars kan ni bara länka i det här inlägget, så att jag får se vad ni hittar på.
Trevlig helg!
Mikaela ♥

Kommentarer
Postat av: maybe*mej

Den bilden är ju helt underbar. vilka färger och sån skärpa på hjärtat. denna måste jag testa att lifta.

Postat av: Lisa

Nu har jag testat, det var roligt, men kallt för vi var utomhus och jag lyckades inte riktigt få fokus på konfettin. Men blev rätt fin ändå.

2009-01-18 @ 12:28:07
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Här kommer mitt allra första bidrag till fotofredagarna.Tänkte försöka haka på dem så ofta jag hinner.



Bilden kanske kan vara liiite långsökt, men ett hjärta är det ju... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback