{Skaparlusten sponsrar i juli}

Under juli månad är det Skaparlusten som sponsrar några i teamet med material. Har ni inte besökt Skaparlustens butik är det hög tid att göra det, välsorterat sortiment och massor med finfint material för alla smaker.

Susanne/susny fick ett paket fyllt med material och har gjort underbara alster! Läs vad hon skriver om sitt paket och njut av hennes alster.

Jag fick ett härligt paket i lila, gröna och beigea färger med mönsterpapper från KaiserCraft och Calambour och diverse dekorationer såsom olika band, brads och pins. Lila är en färg jag väldigt sällan skapar i så bara det var en utmaning men det var verkligen roligt att skapa med det material Ilona plockat ihop.

På layouten "Förväntansfull" har jag skapat en sliten Lo i huvudfärgen lila. Fotot är taget för snart sex år sedan då min äldsta dotter firade sin 6-års dag. Alla papper kommer från Skaparlusten liksom spetsen och bradsen. De härliga trollsländorna är utklippta från ett av mönsterapperna.


"I mammas trygga famn" har jag i en lite annnan stil scrappat ett fotografi från min egen barndom. Material från Skaparlusten är de härliga mönsterpapperna, cardstock, brads och de gröna pinsen.


I paketet fanns även en stor tag med tillhörande påse som jag valde att altra för sig själv. De vackra damerna är utklippta från ett av papperna och bandet, den stora nålen samt bradsen kommer även från Skaparlusten. Tagen har jag endast enkelt dekorerat med stämplar som är privata.




Slutligen skapade jag ett kort i härligt gröna och beigea nyanser. Mönsterpapper, cardstock, band, spets samt pärlfloss kommer från Skaparlusten.


Tack för möjligheten att skapa med detta paket.

Trevlig sommar!
Susanne/susny

Kommentarer
Postat av: willea

Otroligt vackra alster, Susanne!!

2009-07-22 @ 21:06:29
Postat av: emma

åh så fint!

Postat av: Anonym

tuffa!

2009-12-19 @ 21:38:07
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback