{Färgutmaning v26}

Det är sommar och vi kommer lägga ut lite utmaningar på måfå under kommande månader. Vi hoppas att ni blir inspirerade och vill skapa.

Idag är det en färgutmaning som är på gång. Vi hoppas du inspireras av nedanstående färgkarta:


Vill du vara med i urvalet om att ev få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast tisdag 30/6 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname och märk ditt mail Färgutmaning v226 i ämnesraden. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Självklart får du ladda upp alstret på din egen blogg innan vi valt alster att publicera hos oss.

Gör du en tolkning efter deadline får du gärna lämna en kommentar med en länk till din blogg/sida eller liknande eller maila den till oss så kanske den kan komma med i ett blandat urval på vår blogg, så får läsarna se fler tolkningar.

Teamet har som alltid gjort vackra och inspirerande alster:

Diana:


Marie/sockergrynet:


Pernilla/thorold:


joggemia:


Maria:


PernillaF:


Kommentarer
Postat av: MartinaN

Hej!

En nybörjare som jag har ju noll koll på allt känns det som...=) Jag undrar om ni som scrappar har egna fotoskrivare och vad ni har för sort i så fall? Jag tittar runt i en djungel av skrivare och kan ingenting. Tacksam för hjälp.



Martina

2009-06-24 @ 10:56:03
Postat av: Helene

Hej Martina,

det är nog olika om man har egen fotoskrivare eller om man "framkallar". Numer skriver jag oftast ut mina egna foton hemma, för att kunna välja storlekar mm på fotona enklare och slippa ha högar med foton som inte hinner scrappas.



Det viktigaste om du skaffar en fotoskrivare är snarare att du använder orginalbläck samt fotopapper som skrivarens tillverkare gjort, istället för att köpa billiga kopior osv.



Jag har själv en Canonskrivare, är jättenöjd.



/Helene

Postat av: Michelle

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 10:15:31
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback