Tack!

Stort tack till er alla som orkat kommentera inlägget med frågorna! Det hjälper oss, men främst mig, mycket.

Det har blivit lite sämre med uppdateringarna i bloggen, dels för att jag alltid skötte allt själv innan - enklare att hålla koll på deadlines mm. Och så öste jag ut utmaningar till inspirationsteamet, som skapade så fingrarna glödde ;-) Men under 2008 föddes ju min lilla son Aston och det innebar att jag inte har tid och ork att komma på utmaningar i samma takt, eller uppdatera bloggen lika ofta som innan eller sköta bloggen helt ensam längre. Det tar mer tid och energi än man tror, det är mycket jobb som sker i kulisserna egentligen... Bara en liten enkel förklaring till varför det är som det är just nu.

De duktiga tjejerna i teamet hjälper mig så gott det går, några med uppladdningar mm och de andra skapar på. Men då vi såg en minskning på alla utmaningarna - förutom skissen egentligen - så tappades nog lite sug nånstans.

Jag tar åt mig av alla era åsikter och tankar, ska ta mig en funderare på vilket sätt man kan låta bloggen leva vidare :-) På nåt sätt ska vi nog komma fram till nåt bra!

Tills vidare, skapa på och vill ni skicka in era alster till oss så gör det gärna på [email protected] En trolig förändring blir nog att ni får skicka in alster i framtiden oxå, eftersom det verkar dra lite att bli publicerad, men att ni får ladda upp bidragen direkt i era egna bloggar mm....

Återkommer nästa vecka, måste tänka lite bara!

Stort tack!
/Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback