{Teknikutmaning v19}

Idag kommer en härlig bild att inspireras av, ni ska alltså inspireras av nedanstående bild.



Tolkningen är fri såklart förutom det så står ovan, men vi ser gärna att man ser den kreativa lösningen - hur inspirerades du? Skicka gärna med en rad om hur just du tolkat utmaningen....

Du får gärna maila ditt bidrag till oss på
[email protected] så har vi en möjlighet att publicera din bild här på bloggen. Senast torsdagen den 14/5 behöver vi i så fall ditt bidrag, skriv Teknikutmaning v19 i ämnesraden. Självklart kan du ladda upp ditt alster i din egen blogg före deadline.

Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Teamet har inspirerats, kolla in deras härliga alster!

Malena inspirerades av budskapet, former - ja allt! Hon skrev till mig:
När jag såg bilden och läste texten insåg jag att det är precis vad jag behöver höra just nu. Det är mycket olika tankar och drömmar som snurrar i huvudet men jag vilar i att de uppfylls när tiden är inne. Den här texten blev en viktig påminnelse om att drömmarna är en viktig del av processen. Dessutom gör de livet väldigt rikt.


Anna/augusti73 inspirerades av den rosa bakgrunden, de olika typsnitten och färgerna och den vita texten längst ner.:


Diana inspirerades av budskapet i reklamen:


JennyB tyckte så mycket om texten i bilden att hon tog den rakt av och satte på sin sida:


PernillaF inspirerades av det lekfulla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback