{Inspirationsdesigner - Malena}

Här kommer nu Malena, en tjej som scrappar helt fantastiskt underbart. Alltid med fokus på fotona!! Med en härlig, ren och enkel stil som är få förunnat att klara!


- namn

Malena Andersson

malena foto

- hemsida/blogg
http://malenascrap.blogspot.com/

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa

Jag började scrappa feb 2002 efter att ha sett några av Elisabeths layouter. Så fort jag såg en layout så visste jag att detta var hobbyn för mig. Jag har alltid älskat min kamera och att fota - detta blev en naturlig utveckling.


- vart finner du inspirationen

Att leva mitt liv  med våra barn, i vårt hus, med min man, med min tro gör mig så tacksam. Jag börjar alltid med kameran och försöker fånga det vackra i livet. Sen kommer förädlingen av det genom skapandet av layouter.


- din stil, förklara

Alltid fotot i centrum, mycket färg, lekfullt men ändå stilrent.


- vilka produkter tycker du om

Mönstrat papper är min stora passion och har varit ända från början. Blommor älskar jag och har gjort länge, brads är ett måste liksom dymo och häftklammer.


- trender, vad tror du kommer komma

Jag tror att det kommer bli mer ordenligt om ni förstår vad jag menar. Nu är det freestyle som är inne och många släpper alla hämningar, ritar och klipper på fri hand. Men pendeln slår ofta tillbaka och jag tror att det blir mer rena och raka layouter.


- vad gör du vid en scrapsvacka

Väntar tills jag har lust igen. Mina svackor varar iofs bara i ett par dagar så jag har inte så mycket råd att ge....


- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare

Satsa på att bli en bra fotograf och köp saker som du gillar och inte sånt du tror att man måste ha. Våga scrappa enkelt och våga pröva dig fram!

Här kommer Malenas underbara sommar-LO! Tänk när man var liten och satt så på stranden!!!
malena sandigakillar

Tack, Malena, för att du är med i vårt gäng!! Det är fantastiskt skoj att du vill hjälpa oss att skapa!!!

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: MarieG

Underbar Sommar-LO Malena!!!
*Drömmer mig tillbaks till stranden

2006-08-30 @ 08:11:51
Postat av: badanka

Å jag bara älskar dina kort! sommar layouten är...underbar! Du e otrolig scrappare du malena

2006-08-30 @ 08:36:05
Postat av: HelenaH

Oj vilken härlig LO! Men är den inte lite omalenig men självklart lika fint som vanligt.

2006-08-30 @ 08:55:55
Postat av: JennyB

En riktigt härlig sommarlo.
Jag beundrar ofta dina alster. Du är superduktig!

2006-08-30 @ 09:07:29
Postat av: Anna-Carin M

WOW! Du hade rätt, den här gillar jag jättemycket. :-)

2006-08-30 @ 09:38:04
Postat av: AnnaB

Älskar din scrapstil och dina underbara foton!

Postat av: Helena

Helt makalöst!!!

2006-08-30 @ 10:11:48
URL: http://helenasscrap.blogspot.com/
Postat av: Lucy

Beautiful Lo,amazing Pic.TFS!

Postat av: Monica

Vilken fantastisk sommar-LO! Gillar speciellt solen tillsammans med de varma färgerna. Du e allt bra du!

2006-08-30 @ 12:20:16
URL: http://monnah.com
Postat av: Johanna .:. silwerstar

Du är så BRA Malena! Beundrar speciellt dina foton som alltid är underbara!

2006-08-30 @ 12:44:46
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Miaa

Vilka fina LO:s!!
MVH

2006-08-30 @ 18:32:31
Postat av: Tina

Ja du vet ju redan vad jag tycker...! ;-)

2006-08-30 @ 19:29:44
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Älskar din stil Malena!!! Den här layouten är helt unerbar! :D och som alltid superläckra foton!!!!

Postat av: Marie

Wow, vilken härlig layout! Fotona är fantastiska!!
Kul att läsa mer om dig!

2006-08-30 @ 21:50:54
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: Theresa (Pysselgumman)

Trevligt att läsa om dig och layouten är kreativ så det sprakar :)

2006-08-30 @ 21:51:34
URL: http://pysselgumman.se
Postat av: Lukas Podolski

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-02-08 @ 13:39:28
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback