{Inspirationsdesigner - Muhren}

Här har ni Linda, eller mer känd som Muhren på olika forum. Linda är härligt duktig, både på att scrappa, göra kort och sk pp:s (paper piecings). Det hoppas vi få se mer av på bloggen senare!!!

- namn
Linda Muhr

muhren foto

- hemsida/blogg
http://muhren.blogspot.com/

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa?

Jag började scrappa april 2004, jag hade precis fått Madicken och hittade inget "mitt första år" album som passade så jag tänkte det måste man ju kunna göra själv, sökte på nätet och hittade pysselgumman, Elisabeth, Monnah och Malena sen var jag såld!


- vart finner du inspirationen?

På olika scrapsidor, som Scrappiz, Two peas men även i dagliga livet, när jag är och handlar, ser ett häftigt mönster, i tidningar.


- din stil, förklara?
Jag gillar ju att stämpla, motiv och färglägga, färgkombonera, roliga små dekorationer, när kortet eller LO är full med saker att titta på så är det färdigt ;-)


- vilka produkter tycker du om?
Allt, jag gillar även att göra egna, typ chipboardbokstäver, cernit deko.


- trender, vad tror du kommer komma?
Vad jag har hört så kommer  massor med glitter, det är ju kul, sen tror jag på och mer freestyle!


- vad gör du vid en scrapsvacka?
Arbetar mig igenom, använder mig mer av skisser under sådana tillfällen.


- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare?
 Köp inte allt i din väg, prova dig fram, med enfärgat papper kommer man långt!

Här är Lindas blomma, en sida som får oss att tänka tillbaka på dofter och annat som rör sommaren!!

muhren blomma

Tack för att du är med oss, Linda, och sprider ljus, färg och inspiration för oss alla!

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken underbar layout.. riktigt känner blomdoften!! Jättekul att få läsa om dig! :D

Postat av: Theresa (Pysselgumman)

SÅ kul att få läsa om dig, Linda - gillar din stil MASSOR! Layouten är ljuvlig :)

2006-08-30 @ 21:47:30
URL: http://pysselgumman.se
Postat av: Marie

Fantastiskt härlig layout Linda! Kul att läsa mer om dig!! :)

2006-08-30 @ 21:49:05
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: Malena

Åhhh du är ju min stora idol!!!!! Kul att ha dig här!!

2006-08-30 @ 22:09:24
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: Nina

Jättekul att läsa mer om dig! Brukar alltid kolla in dina alster på scrappiz! Blomma är bara så ljuvlig!

2006-08-30 @ 22:19:41
Postat av: Monica

Hej vännen! Du överträffar dig själv. Älskar dina scrapsidor och dina bokstäver är så snygga! Kram!

2006-08-30 @ 23:21:21
URL: http://www.monnah.com/
Postat av: JennyB

Kul att få läsa om dig.
Du är bara sååååå duktig!!!
Blomma-layouten är underbar.

2006-08-31 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback