{Minnen som fototapeter}

Inom scrapbooking är korten den stora delan av hobbyn. Att föreviga livets stora som små händelser.

 Varför inte göra en fototapet av favoritbilden för att ge hemmet en personlig prägel?
Möjligheterna är oändliga och minnet bevarat i storformat

{ Åsa}

www.fototapet.nu


fototapet1
Varför inte favorit bilden på familjen som vacker fondvägg i vardagsrummet?


fototapet blomma
Blomkortet från sommaren för att spara värmen året runt

fototapet blommster
Eller något snyggt mönster från ett scrappapper? Tänk att ha det i Scraprummet!

Kommentarer
Postat av: webmosterhelene

Ååååh, vad jag är kääär!!! Såna skulle man ha! En hel vägg!! Problemet är bara vilket foto man skulle välja *s*

2006-08-20 @ 22:56:23
Postat av: AcarolineN

Vilken inspiration. Tänk att ha favorit papperet på väggen vid skrivbordet. Att välja foto skulle bli för svårt, det finns så många jag tycker om.

2006-08-20 @ 23:34:13
Postat av: Lina

Wao! Så snyggt!
Ser framför mig Chatterbox Sun i hela mitt rum :)

Postat av: Linda

Wow, en sån där knallig vägg skulle jag vilja ha!! :)

2006-08-21 @ 11:29:39
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Jånna/silwerstar

Detta är ju min dröm! :-) Tills jag kan göra nått sånt har jag iaf fotat lite grejer här hemma att göra tavlor av. De är inne för framkallning nu, hoppas de kommer i veckan så jag får upp dem på väggen snart! :-)

2006-08-21 @ 15:06:11
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Windefors

Läckert!!

2006-09-11 @ 13:25:12
Postat av: Pe

Riktigt riktigt snyggt!

Postat av: Christofer

Det är coolt att göra ett kollage med en massa bilder. Det går ju göra i en vanlig tapet och färgbutik. Kolla in www.mrperswall.se :)

2007-11-22 @ 21:30:39
Postat av: Geiroline

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-04-29 @ 07:43:48
URL: http://geiroline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback