{Tanja visar en LO där fotot ännu inte är taget}

Den här LO:n är scrappad på "undantagssättet", som ni skrev om i artikeln om att skriva text. Artikeln om journaling gav mig idén till att göra denna LO, att det inte fanns något passande foto är inget som hindrar, det går som sagt att fixa i efterhand.

LO utan foto
tanja utan bild

Texten:
tanja text

Har ni inte testat att scrappa på detta sättet än, så försök att göra det.

{Tanja - inspirationsdesigner}

Tack, Tanja! Det är oerhört inspirerande! Att scrappa på detta sätt är det nog inte många av oss som gjort! Vi ser framemot att se om fler testar detta sätt!

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: badanka

Detta inspirerar mig massa. Tack Tanja!

2006-08-23 @ 13:58:50
Postat av: clara

haha kul att börja "baklänges"!
Fast tänk om man aldrig får till det där fotot man tänkt sej då :)
Snygg gul LO. Heja gult!

2006-08-23 @ 21:55:19
Postat av: Monica

Som jag redan sagt så skulle jag aldrig ha kommit på idén själv, men den är ju så smart! Med digitalkameror kan man också lätt anpassa ett foto färgmässigt till något man redan scrappat. Smart! Vilken gullig titel du har använt dig av...

Postat av: Peterlina

Cool idé. Måste testa!

2006-08-24 @ 08:20:21
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: MiaKvack

Jag fotar ofta utifrån historier jag vill berätta (typ Isaks kvällsrutiner, vårt gemensamma nappdille, osv) och har ofta texten klar i huvudet innan jag får till bilderna, men att scrappa sidan helt klar förutom foton DET var häftigt! Tack för inspirationen!

2006-08-25 @ 05:47:26
URL: http://pyssel.derenback.se
Postat av: Windefors

Detta var en idé som passar mig perfekt eftersom jag också tar kort och har då oftast redan bestämt hur jag vill göra med kort och text.

2006-08-29 @ 08:46:45
Postat av: Asbjornnicole

I like your website alot...its lots of fun...

2009-11-16 @ 14:30:28
URL: http://asbjornnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback