{Veckans foto v35}

Den här veckan fokuserar vi på de foton som kanske inte är de allra bästa ur teknisk synpunkt, de kanske är suddiga eller felkomponerade på något sätt. Men ibland är det värt att ha kvar dessa foton i alla fall, för de kan ju berätta mer om ett minne än ett perfekt foto kan.

veckans foto v35
Här är Nelly precis uppkommen efter ett bad i sjön i helgen. Fotot är suddigt pga rörelse (jag hann inte ställa om kameran på bättre slutartid, vilket grämer mig), och egentligen så hade jag velat ha fotot i stående format och att jag inte stod ovanför henne. Men bilden är ändå härlig i mina ögon, den berättar så mycket om en badglad hund :)

Så vi slår ett slag för de icke perfekta fotona denna vecka!

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Theresa (Pysselgumman)

Absolut - minnen är viktigare än perfekta fotografier :) Härligt sommarfoto, Helene!

Postat av: Lilo

Håller med... Mitt senaste favoritfoto är på vår hund... det ser ut som om han sjunger men jag tror han gäspar. =) Min dotter har tagit det... (det ligger i min blog om någon vill kika).

2006-08-28 @ 09:13:03
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättehärligt foto!

2006-08-28 @ 10:54:11
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag använder ofta foton jag tagit med mobilen, ibland blir de lite suddiga men jag tycker det kan vara charmigt om man fångat ett uttryck. Brukar göra om dessa bilder till svart/vita, då gör det liksom mindre med suddigheten!

2006-08-28 @ 10:58:00
Postat av: Monica

Vilket härligt foto! Jag älskar ögonblicksbilder. För att få sådana behöver man ha med sig kameran mycket mer ofta än jag har...

2006-08-28 @ 10:58:43
URL: http://monnah.com
Postat av: Miaa

Kan ju inte låta bli att kommentera detta super- mysiga och blöta foto! Det är verkligen ett bra exempel på "misslyckade" bra foton...
MVH

2006-08-28 @ 21:08:35
Postat av: Carina

Ditt foto är perfekt underbart absolut inte något fel på det!!

2006-10-31 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback