{Månadstema - Hem ljuva hem}

Denna gång är det AnnaB som visar sin fina LO utifrån vår call...

nov_annab

Anna säger om sin LO:
Det blev en LO om hur det var att komma hem efter de 6 veckorna på sjukhus i våras. Det var en extremt konstig känsla och jag såg verkligen alla detaljer hemma, som man aldrig lägger märke till i vardagen. "Jag önskar att jag kunde behålla den känslan av kärlek till mitt hem, trots att ytan är långt ifrån perfekt." för att citera sista meningen i journalingen som ni inte lär kunna läsa i den här storleken... ;-)

Vill du visa nån LO utifrån vårt månadstema? Skicka din LO till
[email protected] och märk ditt mail November månadstema

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: Lindzi

Å vilket härligt tema!! Det vill jag göra. Så fin LO!

Postat av: ÅsaF

Underbart Anna!!

2006-11-10 @ 19:50:09
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Malena

JAg vill gå på kurs hos dig och lära mig scrappa som du!!!!! Denna är helt fantastisk!!!

2006-11-11 @ 13:14:40
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: Ethel

Supersnyggt! Och tankvärt...

2006-11-11 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback