{Skissutmaning vecka 47}

Nu är det måååååndag, och dags för en skiss igen! 

Denna gång är det en skiss från Helene inspireras av!! Vill du vara med i utlottningen om att få din LO publicerad på vår blogg, skicka din LO senast söndag 26/11 kl 24,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + ditt nickname (om du är med på något forum och gärna vilket forum i så fall är) och märk ditt mail Skissutmaning v47.

Vänta gärna med uppladdning i gallerier mm tills vi gjort vårt urval.

Först skissen:
skiss_v47

Och så våra duktiga designers tolkningar:

Sockergrynet/Marie:
sockergrynet_v47

Hallonflicka/Marie:
hallonflicka_v47

Ellison/Ellinor:
ellison_v47

Tack tjejer!! Och lycka till med skapandet!!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Häftig skiss, den gillar jag :D
Fint skapat av DT!

Postat av: marieg

En av de finaste skisser jag sett!!! Den ska jag helt klart göra!! Nu eller senare..........

2006-11-20 @ 17:13:40
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Sussiebre

WOW....
Denna ska jag nog försöka mig på....
Gillar när det är massa lager papper.

2006-11-20 @ 20:03:13
Postat av: Miaa

Jag hoppar på med en gång!
Fina tolkningar!
MVH Miaa

2006-11-21 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback