{Veckans utmaning v45 - snabbscrappa}

Denna vecka utmanar JennyB er att snabbscrappa!! Så här skriver Jenny:
Att scrappa en albumssida tar för mig i snitt 1-2 dagar, ja en helg brukar vara lagom. Jag vänder och vrider, plockar till och plockar bort. Det tar långt tid, men jag ser ABSOLUT inte detta som ett problem. Det får helt enkelt ta den tid det tar J. 

Häromdagen bestämde jag mig för att utmana mig själv rejält och skapa en riktigt snabb albumsida. Jag satte ”äggaklockan” på tjugo minuter och under dessa minuter skulle jag tänka ut ett upplägg, hitta passande papper, fixa text,  helt enkelt göra färdigt sidan. Oj, oj, oj vilken rotation det blev på klisterlappar, papper och pennor.

Lite stressigt blev det (positiv stress, dock), men jag hade samtidigt väldigt roligt. Tro det eller ej, jag lyckades faktiskt bli färdig med mitt projekt i tid! Så här snabbt har jag aldrig någonsin scrappat!

En utmaning till andra, som är sugna på att göra en riktigt snabb lo. Ta fram ett foto, ställ klockan på tjugo minuter och skapa så det ryker!

/Jenny

Denna coola superhjältesida gjorde Jenny då, kan hon inspirera dig att snabbscrappa??
utmaningv45_jennyb

Skicka ditt alster till
[email protected] senast söndag 19/11 kl 24,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v45

Lycka till!!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Sanna F

Verkligen en super snygg sida!!!
Jag skulle verkligen behöva speed scrappa lite!
Tack för utmaningen!

Postat av: Malena

Väldigt bra utmaning och underbar sida!!!

2006-11-12 @ 18:33:42
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: JENN

Japp.. den hakade jag på!!
KLar! Hade 20 min på mig innan Parlamentet börjar (har börjat nu i skrivande stund) så jag slog till.
Visar resultatet i min blogg senare ikväll.
Tjing!
/Jenny

2006-11-12 @ 20:29:28
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/scrappar/
Postat av: Anonym

NU ligger min sida uppe på min blogg.

2006-11-12 @ 22:36:25
Postat av: Monica

Härlig utmaning! Just nu är det kaos på mitt scrapbord eftersom det har varit stor aktivitet i helgen då mina syskon scrappat ett bröllopsalbum till vår "utbytesstudentsyster". Det går inte att komma fram, så utmaningen får vänta!

2006-11-12 @ 23:11:45
URL: http://monnah.blogsome.com/
Postat av: Marcusidunn

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-11-21 @ 20:03:40
URL: http://marcusidunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback