{med öga för detaljer}

Glöm aldrig bort detaljerna, alla det där små delarna och sakerna i livet som gör det!
Ta fotografier på barnens leksaker, kläder, vagnar..Ja allt!

Är det så att man har en liten bebis, se till att fånga upp det där härliga små händerna och fötterna.

Detaljer i livet som aldrig kommer tillbaka glöm inte dem! Föreviga dessa, skriv upp en lista på saker du vill ta kort på, samla inspiration från vackra kort på nätet.
Titta på uppläggen på fotografier ni gillar och ta sedan liknande bilder.

En mästarinna på att fånga de små ögonblicken hittar ni
här

{åsa och helene}

99101-668

99101-666

99101-667

99101-665



Kommentarer
Postat av: AnnaB

Å, fotografierna är sååå fina... Måste fota lite snart, tror jag. :-)

Postat av: Peterlina

Oj vad inspirerad jag blev nu! Jag som älskar detlajerna som stooora foton på min LOs... *går och fotar*

2006-10-16 @ 08:02:48
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Theresa - Pysselgumman

Åhhhhhhhhhhhhhhh

2006-10-17 @ 10:18:35
URL: http://www.pysselgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback