{Inspirationsdesigner - Knasbanan/Fiffi}

Nu har turen kommit till vår duktiga freestyle-prinsessa Knasbanan eller Fiffi.... Här får du läsa lite mer om henne!!

- namn
Sofie Magnusson
fiffi foto

- hemsida/blogg
http://knasbanan.blogg.se

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa
För ungefär 1½ år sedan, början av sommaren 2005 snubblade jag in på en tråd på Familjeliv som handlade om scrapbooking. Jag hade hört talas om detta förr, men visste egentligen inte vad det innebar. Smög runt där ett par veckor och hittade en webbutik. Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa, men jag satsade en 500 och tänkte att: är det skoj så är det, i annat fall är det bara en femhundring jag förlorar." Och OJOJOJ vad många 500:ingar det blivit sen dess!

- vart finner du inspirationen
Min främsta inspirationskälla är min omgivning. ALLT runt omkring mig ger inspiration. Möbler, tyger, teve, vila. Sen är det förstås väldigt skoj när man fått hem nya scrapgrejer att prova!

- din stil, förklara
Det är svårt att sätta ord på den, tycker att den varierar ganska mycket. Ena dagen scrappar jag med mängder av dekorationer, andra har jag bara papper och foto. Prickar, knappar och bling bling är nog rätt så mycket jag i alla fall!

- vilka produkter tycker du om?
Pennor! Nya favoriter är Memory markers från American crafts. Knappar är också en given favorit.

- trender, vad tror du kommer komma
Mycket svart, barrock och medaljongmönstrat tillsammans med sammet. Mycket 50-tals retromönster och bling bling i alla dess former.

- vad gör du vid en scrapsvacka
Vilar! Tar en paus från datorn och scrapbordet och bara tar det lugnt. Kanske tar mig tid att sortera brads
efter färg, eller annat småpill.

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare
Jämför dig aldrig med andra! Du är du och du och din stil är unik. Ingen är bättre än någon annan. Glöm inte varför du gör detta, det är för din egen och din familjs skull. Skulle man någon gång fastna så scraplifta! Våga prova nya tekniker, lek och ha roligt.

Kolla in Fiffis underbara scrappade canvasduk:
fiffi sommar

Tack för att du är med i vårt gäng, Fiffi!!! Det gör oss innerligt stolta och glada!!!

{Helene och Åsa}


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul att läsa om dig Fiffi! Och underbart scrappat som vanligt!! ;-)

Postat av: Lilo

Japp! Du scrappar fantastiskt härligt! Fritt och glatt! =)

2006-09-18 @ 22:46:35
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Monica

Du har en alldeles säregen och skön stil. Gillar!

2006-09-19 @ 08:56:45
URL: http://monnah.com
Postat av: Marie

Jag älskar din underbara stil, verkligen! Roligt att läsa mer om dig Fiffi!!

2006-09-19 @ 14:36:45
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Cissi

Underbara skapelser gör du, Fiffi!! Din canvasduk är fantastisk!!

Postat av: Anna "ronjabus"

Din stil är underbar!

2006-09-19 @ 18:43:12
URL: http://asanden.blogg.se
Postat av: Theresa (Pysselgumman)

ÅH, himmel vilken fin :) Roligt att läsa om dig och ser framemot mer!!!

2006-09-20 @ 17:31:31
URL: http://www.pysselgumman.se
Postat av: anki

Helt underbart så fint du scrappar!
Jätteroligt att läsa mer om dig!
Du är en stor inspirationskälla.

2006-09-22 @ 06:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback