{Om scraptidningen}

På flera forum mm läser vi om att tidningen är SWE scrapbooks skapelse. Vi vill bara förtydliga att tidningen INTE är vår, vi förmedlar information från Scrapbooking mm:s redaktör Eva Engvall tills dess att tidningens egen hemsida är klar.

All information som läggs upp här angående tidningen kommer från Eva Engvall och inte från oss.

Vi vill inte att ni tror att det är vi två som har skapat tidningen, den äran ska inte tillfalla oss. Den tillfaller såklart tidningens grundare Eva Engvall. Vi ingår "bara" i designteamet, tillsammans med 5 andra talangfulla designers.

Har ni frågor rörande tidningen mailar ni på
[email protected] Där svarar dom vid tillfälle på eventuella frågor mm som ni har. Tänk på att dom har mycket att göra nu inför tidningens start, så de hinner kanske inte svara på alla frågor ni har...

Hoppas härmed att ni förstår att vi inte har något med själva utförandet mm med tidningen att göra, utan vi skapar för tidningen.

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Fnyz

nä de gör de inte...alltså svarar inte...har mailat å mailat men får inge svar så jag betalade fasten jag kan ha gjort de redan :-(

2006-09-12 @ 15:45:27
Postat av: webmosterhelene

Men som dom meddelat i informationen så har dom ingen möjlighet att skicka svar före den 15:e, vad gäller prenumerationen... De har mycket att göra och är ingen stor organisation bakom ännu....

Om du betalt via internet ska du ju kunna kolla dina betalningar istället, eller hur? Har du kollat dina egna kontoutdrag? Där borde det ju vara enklare att kolla än att dom ska kolla massor med inbetalningar?

2006-09-12 @ 16:17:32
Postat av: Fnyz

det var därför jag mailade för jag har precis bytt bank så jag har ingen ordning på ngnting

2006-09-12 @ 20:17:10
Postat av: anki

Tack för förtydligandet. :-)

2006-09-12 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback