JennyB:s scrapliftutmaning v.17

Denna vecka utmanar jag er att lifta Joggemia/mias härliga layout, sisters. Ni får tolka hennes sida precis som ni vill. Inspireras och lifta t.ex. färger, tema, dekorationer eller rent av hela upplägget. Jag har dock två "krav" till denna scraputmaning och det är att det ska finnas bling och hjärtan på er skapade sida. Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till [email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 17. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Joggemias fina sida
image1430

Tack för att du delar med dig Joggemia!!!

Lycka till!
//JennyB

Kommentarer
Postat av: Jojo

Åhh vad fint! Nu blev jag sugen på att scrappa =)=)=)

Postat av: FruGrip

Denna är härlig, jag har alltid förundrats över om hur man får till så att fotona passar så där. Jättefin och jag blir suuugen :-D
Kram Cissi

2007-04-27 @ 07:27:26
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback