{Läsarutmaning!!}

Vi fick ett mail med en oerhört häftig och inspirerande LO! Stine/Niris har använt hela 117 (!!) fotografier på sin LO, genom att använda små indexbilder man får med vid framkallningen... Så vi utmanar er alla att visa oss LO:s med så många foton som möjligt på. Blir du inspirerad, skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Utmaning - många foton senast den 22/4-07.

Stort stort tack till dig, Stine!! Vi är mäkta imponerade av din härliga sida!

{Helene och Åsa}

Hej:)

Jag tänkte jag skulle dela med mig av en dubbel-LO som jag nyss har gjort. Temat är "Da du ble født". Den har 117 bilder tilsammans (100 av dom är indexbilder som jag har gjort en ram av - då jag gärna ville ha med så många bilder som möjligt från denna händelsen) :)

niris_1

niris_2

Kanske en idè för andra som har många kort från en händelse dom gärna vill ha scrappade, eller som inspiration till att använda indexbilderna man får med när man framkallar bilder.

Hälsningar
Stine (Niris på internet)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken underbar layout!

Postat av: Sara

Åh vilken fin LO!! Supersmart tips med indexbilderna!

2007-04-20 @ 08:49:13
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback