{Veckans utmaning v14}

Jag fick förhinder igår, så jag hann inte ladda upp Malenas utmaning. Men här kommmer den, en fantastiskt härlig utmaning! Om du blir inspirerad, så skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v14. Förminska gärna din bild till 500 pixlar på bredden.

{Helene}

Ofta brukar vi prata om alla annonser i amerikanska scraptidningar och en del av oss tycker att de är väldigt jobbiga och störande. Andra av oss blir inspirerade av dem på olika sätt. Jag valde en annons för MM för att ha som utgångspunkt för min layout och jag har som ner snott i stort sett hela upplägget. Det är ett mycket roligt sätt att arbeta och pröva nya saker.

Jag utmanar dig nu att skapa något med utgångspunkt i denna annons.

/Malena

Annonsen:
mmannons

Min tolkning
utman_v14_malena

Kommentarer
Postat av: Monica

Ren och läcker!

Postat av: Anonym

Superfint!!

2007-04-05 @ 14:53:43
Postat av: Kristina

Jättefin och enkel. Ska försöka hinna
göra denna utmaningen.

2007-04-05 @ 15:48:31
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: Archive

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback