{Veckans utmaning v17}

Blev en dag sen med denna utmaning, men fick lite mycket att göra på jobbet igår :) Men nu ska ni få ner och gräva i era lådor och leta fram era mönstersaxar, för Jenny har en härlig utmaning åt er! Om du inspireras av utmaningen, skicka ditt/dina alster till [email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v17. Senast tisdagen den 2/5 kl 21,00 behöver vi fått ditt alster!

{Helene}

Jag utmanar er att plocka fram mönstersaxarna. Om jag tolkat trenden/trenderna rätt, så har mönstersaxarna under en längre tid varit ganska ?avskydda?. Ska jag vara ärlig, fick jag själv gräva djupt i lådorna för att hitta mina saxar, men nu är de framme och står så snyggt i ett ställ på scrappbordet. Jag har skapat en layout där jag lekt och skapat med mina saxar och jag hoppas att jag kan inspirera och utmana er till att göra detsamma.

utman_v17_jennyb

Lycka till!
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Maria

Har inga egna mönstersaxar men man kan ju alltid smyga in och låna sonens.... :-D Kul utmaning! Ska försöka hänga på den.

2007-04-26 @ 18:42:36
Postat av: Edvardamalie

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback