JennyB:s scrapliftutmaning v.32

Denna vecka tänkte jag bjuda på en scrapliftutmaning. Den utvalda layouten som jag vil inspirera och utmana er med är skapad av Gunilla/The Valkyria. Det är fritt fram att lifta vad du vill! T.ex. hela upplägget, färgkombionationen eller bara någon liten detalj. Jag har dock ett litet krav och det är att ni även måste använda er av häftklammer, band/garn och någon rubons.

Visst är det en underbar sida som Gunilla gjort, jag gillar den jättemycket.  

image1957

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 32. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Lycka till och Tusen Tack Gunilla för att vi får lov att lifta din layout!

//JennyB

Deadline onsd. 16/8 kl 21,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback