JennyB:s scrapliftutmaning v.33

Även denna torsdag blir det en scrapliftutmaning från mig. Hedvig/Hedda 94 har gjort en sådan fin och inspirerande layout. Visst blir man sugen på att skapa när man ser denna!!!
Du får gärna "kopiera" hela hennes upplägg, ta efter den härliga färgkombinationen eller bara "stjäla" någon liten, liten detalj. Jag har dock några krav och det är att det ska finnas med en tag och en fågel/fåglar av något slag.

image1978

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 33. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Deadline onsd. 22/8 kl. 21,00

Lycka till och Tack Hedvig för inspirationen och för att vi får lifta din underbara sida!!!

/JennyB


Kommentarer
Postat av: Helene

Tror att jag ska ta och lifta denna faktiskt :) Om jag hittar tid i helgen... Kan jag utmana inspirationstjejerna att skapa oxå?! ;-) Har ni tid mitt bland alla uppdrag jag skickar ut *s*
Kram

Postat av: Hedda_94

Jättekul att ni vill lifta mej :D

2007-08-17 @ 18:04:03
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: A-L

Underbar lo att få lifta ....
A-L

2007-08-22 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback