{Testpanelen skapar!}

Av: Helene

Vi var några som fick varsitt härligt paket fullproppat med underbara saker från
Magdas. Alla fick olika saker och olika papper att leka med, vilket var fantastiskt skoj!! Vi har sprutat ur oss saker, så inlägget är långt men ack så inspirerande!! Hoppas ni finner massor med ljuvlig inspiration här :)

Stort tack till Magdas som låtit oss testa!!

Först ut är LottaR, här är en ram hon dekorerat! Mycket fin ram!
magdas_lottar1

Sen fick Lotta en minibok med tags inuti, lättscrappad och den blev så fin!
magdas_lottar2

Några tags ur Lottas minibok
magdas_lottar5

Lotta fick även overlays att leka med, här kommer alster från dom:
magdas_lottar3

magdas_lottar4

magdas_lottar6

Jag, Helene, fick ett underbart hjärtformat album, men fick hjärnsläpp och visste inte vad jag skulle göra med albumet. Så jag rev ut två sidor istället och formade som ett hjärta i bakgrunden.
magdas_helene1

Jag, Helene, fick även overlays, Magdas egna underbara blommor mm att leka med. Så enkla att jobba med!
magdas_helene2

Sen fick jag, Helene, en fantastisk fotoram med speldosa i. Passade perfekt att göra en härlig ram till min lilla systerdotter.
magdas_helene3

Mikla73 har skapat med papper och Magdas egna underbara blommor:
magdas_mikla1

Mikla73 fick härliga färgstarka papper och rubons att skapa med:
magdas_mikla2

Lily/Marie gjorde en underbar ask av papper från Magdas:
magdas_lily14

Inuti asken har Lily/Marie lags utstansade pusselbitar:
magdas_lily15

...som ihopsatta bildar en ledtråd till mottagarens present. Fyndigt!
magdas_lily16

En härlig LO gjorde Lily/Marie, där cirklarna är utskurna ur cardstock mha Quickutz Silhoutte
magdas_lily13

Sen kommer vi till ett underbart hjärtalbum, som Lily/Marie gjort ett underbart vackers graviditetsalbum av. Jag har valt att visa alla hennes bilder, för varje sida är så underbart vacker och värd att visas!
magdas_lily1

magdas_lily2

magdas_lily3

magdas_lily4

magdas_lily5

magdas_lily6

magdas_lily7

magdas_lily8

magdas_lily9

magdas_lily10

magdas_lily11

magdas_lily12

Återigen, stort tack till Magdas för att vi fick sånt underbart och lättarbetat material att jobba med!!!

{Helene och några ur inspirationsteamet}

Kommentarer
Postat av: Claudia79

Ahhh sååå fina grejer ni skapat, tjejer!

Postat av: Annette

Oj, oj... Jag är mållös. Varenda alster som ni visar upp är ju sååå vackert.. Och så många roliga och nytänkande idéer, man vill ju lifta alltsammans! Stort tack till er!

2007-08-19 @ 22:34:25
URL: http://www.magdas.se
Postat av: Marie

Åh så mycket underbart ni gjort tjejer!! :)

2007-08-19 @ 23:03:37
URL: http://scrapbooking.sockergrynet.se
Postat av: cattis

Ååååå...jag blir oxå mållös...så mycket härliga alster..Vilket superduktigt och kreativt gäng ni har här inne!! Jag blir så inspirerad! Fortsätt med det tjejer!! =)

2007-08-20 @ 10:40:05
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vilka härliga alster - och vad spännande att få en laddning okänt material att "sätta tänderna" i!!

2007-08-20 @ 12:13:09
Postat av: LillBlomman

Helt fantastiska alster tjejer!!!

2007-08-20 @ 22:09:29
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: eldh

Åh.. jag blev helt stum! Såååå mycket snyggt! Bara älskar Mikaelas "sötnos 07", Lottas "sötnos" och Lilys underbara album! Läckert! // Elin

2007-08-21 @ 12:45:51
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback