{Veckans utmaning v35}

Onsdag igen och dags för en av våra inspirationstjejer att utmana er läsare!! Denna vecka är det Anna/anzan som står för utmaningen, och nu ska ni göra ert eget mönstrat papper med hjälp av papper, penna, linjal och kanske några stämplar. Eller hittar du andra sätt att göra eget mönstrat papper på?

För att vara med på utmaningen, skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v35. Vi vill att ditt alster är 500 pixlar på bredden.

anzan skriver:
Många gånger har jag satt mig vid scrapbordet, ivrig att börja scrappa - kanske tom har tänkt ut vilket foto jag vill jobba med just då. Bläddrar igenom pappershögen men hittar verkligen
inget papper som jag tycker passar till just det fotot....nyanserna är fel, eller så är det "fel" mönster. Tappar lusten och lägger en beställning på nya papper istället & fotot få snällt vänta ett tag till. Känner du igen dig?

Det är superenkelt att göra egna mönstrade papper och på MASSA olika sätt! Nedan har jag använt endast cardstock, linjal, penna, stämplar (prickarna) & stämpeldyna. Men du kan även plocka en detalj från fotot, bearbeta i tex photoshop & sedan skriva ut på cardstock.

Du kan säkert komma på massor av olika sätt att sätta din personliga prägel på just dina papper.

Lycka till!

/Anna

utman_v35_anzan

Kommentarer
Postat av: Malin

shit vilken snygg layout! gillar den MASSOR! :) kul med eget mönstrat... kanske man ska testa...

Postat av: Marie

Vilken härlig idé... detta måste jag testa.

2007-08-29 @ 10:56:08
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: LillBlomman

Kanonläckert! Blir väldigt effektfullt med bara enfärgat och svart! Me like!!!

2007-08-30 @ 10:22:09
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Tin

Ursnyggt!!!!
Kul att skapa sitt eget mönster!

2007-08-30 @ 15:37:42
Postat av: Karin

Snygg layout. Gillar färgkombinationen och de "enkla" mönstren på papperna.

2007-08-31 @ 08:49:17
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Monacocelebrity

Very informative...God Bless

2010-10-28 @ 15:58:13
URL: http://www.monacocelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback