{Inspirationsdesigner - Åsa L.B}

Nu har vi äran att få presentera ytterligare en duktig tjej, nämligen Åsa L.B! Varmt välkommen i gänget!!!

- namn + nick
Åsa Lennström, mitt nick är Åsa L.B

asalb_foto

- hemsida
http://asalb.blogg.se

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa
Hade länge beundrat min syster Anna/Anzans vackra fotoalbum & blev nyfiken på att testa. Började köpa hem mina första scrapsaker & i februari 2005 gick jag min första nybörjarkurs i scrapbooking, därefter var jag som de flesta fast.

- vart finner du inspirationen

Överallt. Mina barn & deras härliga uttryck i vardagens händelser inspirerar självklart till nya Los & av de foton jag tar men även av andra scrappare. Läser tidningar & surfar runt på bloggar & forum för att hitta inspiration.

- din stil, förklara, vilka produkter tycker du om
Har nog en ganska stilren stil men måste nog säga att jag fortfarande testar mig fram. Jag går mycket på känsla när jag scrappar så stilarna kan nog variera. Älskar chipboards & clearstamps, du kan nog hitta dem i någon av dess form på alla mina Los.

- trender, vad tror du kommer komma
Är nog dålig på att förutspå trender men freestylen tror jag är här för att stanna ett bra tag. Vi kommer nog få se mer av overlays & clearalbum också.

- vad gör du vid en scrapsvacka
Tar en paus. Syrran brukar märka av mina scrapsvackor & kommer då oftast med en utmaning som sätter fart på mig igen. Att byta format har hjälpt många gånger. Men oftast så tar jag fram mina tidningar eller surfar runt bland alla duktiga scrappare som inspirerar massor.

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare
Shoppa långsamt. Jag tror att många med mig har gjort misstaget att köpa mycket saker i början som man sen inte använder. Surfa runt & använd dig av skisser eller lifta andra & prova dig fram så hittar du snart din egen stil men framförallt jämför dig inte med någon annan. Scrappa, ha roligt & bevara dina minnen.

Och så måste vi visa upp en härligt vacker LO som visar Åsas fina stil!
asalb_LO

Återigen, varmt välkommen i gänget, Åsa!!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej och välkommen till oss!

Postat av: Sandra (Sasha)

Välkommen hit!

2008-01-01 @ 21:26:21
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: Claudia79

Heeej! va kul att du är här nu!! Du är ju såå duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback