{Projektet Hemligheter - vecka 51}

Nu är det dags för den sista Hemlisen att presenteras. Vi har tagit beslutet att lägga Hemlis-utmaningarna i malpåse ett tag, eftersom vi märkt att intresset för dom har minskat. Om de kommer tillbaka får vi se :)

Här kommer den sista uppgiften:
Dokumentera hur din garderob ser ut. Har du favoritkläder? Speciella färger du älskar? Något i din garderob som dominerar?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Hemlisar v51.

Deadline: torsdagen den 27/12 kl 21,00

Här kommer teamets tolkningar!

Ellison:
hemlis_v51_ellison

Pernilla/thorold:
hemlis_v51_thorold

Frida:
hemlis_v51_frida

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Jessica carlberg

Hej!
Undrar vad Frida använt för journaling card (Företag/kan hittas på) eller om det är en stämpel. I vilket fall läcker och skulle gärna vilja ha några sådana.

MVH Jessica

2007-12-19 @ 13:53:17
Postat av: Helen/Hegu

Vad tråkigt att projektet läggs på is! Jag har gjort nästan alla uppgifter men har inte vågat skicka in och visat vad jag har gjort...men där emot lagt ut dom på min blogg. Jag hoppas att projektet Hemligheter kommer tillbaka i vår för det har varit jätteroligt att följa!

Postat av: webmosterhelene

Ja, vi lägger den på is för tillfället... Vi har ju liksom inte sett så många alster inskickade eller på hemsidor/bloggar, så vi har ju inte vetat om intresset har funnits :) Får vi igång tjejerna på projektet igen, så är det inte omöjligt att det kommer igång igen. Men lite paus tar vi just nu :)

/Helene

2007-12-19 @ 23:16:30
Postat av: Sara Hallin

Neeej, va tråkigt :/ Jag älskar ju hemlis-utmaningarna. Jag skriver ner varje vecka vad det är jag ska jobba med och sakta men säkert så får jag min bok om mig själv. Jag har bara ingen scanner så jag kan inte skicka in och visa. Jag hoppas ni börjar med det snart igen :/

2007-12-20 @ 16:34:47
URL: http://vonbabkin.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag upptäckte sidan igår och är jättesugen på att ta mig an Hemlisarna! Men jag har ju några att ta igen :)
Hoppas de kommer tillbaka!

2007-12-29 @ 19:31:59
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

Jeg har fulgt med på sidelinien, og er i fuld gang med at lave min BOM, med fuld inspiration fra jer, piger.
Jeg kan da godt forstå at I holder, når der ikke bliver sendt Lo´s ind. Jeg syns det er rimeligt nemt selv at fortsætte i jeres spor, så TAK for dejlig inspiration og jeg fortsætter min BOM. Tak :o) Karin

2008-01-05 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback