{Skissutmaning v50}

Måndag igen och Helene bjuder på en ny skiss att tolka!

Vill du vara med i utlottningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast söndag 16/12 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname (om du är med på något forum) och märk ditt mail Skissutmaning v50.

Vänta med uppladdning i gallerier mm tills vi gjort vårt urval.

Först ut är som vanligt skissen:
v50_skiss

Och så ljuvliga tolkningar från teamet:

Marie/sockergrynet:
v50_sockergrynet

Anna/anzan:
v50_anzan

Marie/lily:
v50_lily

Ellison:
v50_ellison

Lycka till!
{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: JENN

Men vilken tur jag hade nu.
Ville scrappa något snabbt o när jag såg denna skiss föll det på plats direkt, med några kort jag inte fått till innan.
Men nu så tog det bara 20 min. tack vare denna klara skiss.
Scannar o mailar den till er så snart den har torkat
;-)

Postat av: Sondrealicia

Lots of great info, keep up the good work!

2008-10-10 @ 14:50:01
URL: http://sondrealicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback