{Veckans utmaning v52}

Årets sista veckoutmaning står JennyB för!! Nämligen att använda ett färgfoto och ett svartvitt foto på ditt alster.

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 1 januari kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v52. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Jennys utmaning:
Jag utmanar er att använda ett svart/vitt och ett färgfoto på era layouter. Visst, låter det som en ganska enkel utmaning, men för mig är den svår eftersom jag alltid scrappar med endast svart/vita foton eller färgfoton. Som ni ser på min layout, så har jag varit väldigt försiktig (det är dock ett sv/vitt och ett färgfoto). Nästa gång ska jag våga lite mer

utman_v52_jennyb

Lycka till!!
//JennyB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback