JennyB:s scrapliftutmaning v.6

Denna vecka har jag gjort en scraplift av Malin.d:s härliga layout, I love you. Jag fastnade för Malins softa och mysiga färgval, vilket jag försökte återskapa på mitt sätt på min layout. Den stora blomman med fotot är urläcker och denna ville jag givetvis också ha med. Denna vecka blev det ytterligare en liftning som inte är så likt originalet, men visst kan man skymta en viss likhet ändå, eller.....

Malin.d:s layout
Malin.d:s I love you

Min tolkning
JennyB:s Hanna  Amanda

Tusen Tack för inspirationen Malin

//JennyB

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till [email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 6. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Kommentarer
Postat av: Petraso

Super snyggt Malin!!! Du får visa din Ögonstens Lo den är så vacker att man grinar...

2007-02-10 @ 01:37:32
Postat av: Gustavhege

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback