JennyB:s snabbscraputmaning v.7

Det är redan torsdag och denna gång blir det en snabbscraputmaning.
Jag är en riktigt långsam scrappare som stortrivs och njuter med den långa skapandeprocessen. Tyvärr, är jag dålig på att snabbscrappa och jag har så fruktansvärt svårt för att bli nöjd med de snabba layouterna. De känns så hastiga och ....ja, icke välarbetade. Jag skulle så gärna vilja bli bättre på att snabbscrappa, så därför tänker jag ibland  på torsdagar ha snabbscraputmaning istället för scrapliftsutmaning. Målet är att försöka skapa en layout på mindre än 45 minuter och bli nöjd med resultatet!!!

Har ni lust att hänga på och snabbscrappa?

Denna layout tog mig ca. 35 minuter. Det som tog mest tid var att plocka fram symaskinen och sy på layouten.
JennyB - lurifax

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till [email protected], märk ditt mail JennyB:s utmaning vecka 7. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

//JennyB

Kommentarer
Postat av: Maggie Grace

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback