{Favoritfoton - nyår}

Här kommer några av era favoritfoton under nyår, härliga och fina!

ÅsaF:
De här läckra välkomstdrinkarna ordnade vårt värdpar på nyårsafton och jag var snabbt framme med kameran. Jag gillade det silvriga i brickan ihop med det mörkröda innehållet i glasen samt mängden glas! Jag har använt macro och ingen blixt.
asaf_nyarv1

FridaG:
Ytterligare ett foto från USA, bilden är tagen i Santa Monica, på strandpromenaden. Jag älskar solnedgången, vi tyckte alla att den påminde lite om Miami vice. Mixtrade inte med den här bilden.
fridag_nyarv1

Helena/landstoken:
Fotot är från Kosta i småland. De har klätt hela skorstenen på glasbruket med blå lampor. Villken effekt det har mot den svarta natten. Underbart tycker jag.
helena_nyarv1

Mikla:
Jag brukar inte fota med blixt, men det här var på nyårsaftonkvällen, så det var mörkt. Timothy och Adam levde loppan för det var Adams födelsedag och jag tycker fotot är så himla roligt bara. Så kul ska man ha när det är nyår och man fyller 4
mikla_nyarv1

Stort tack för alla bidrag, även de som inte kom med i bloggen!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Letterfromusa

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback