{Tips om två bra sajter}

Vi vill passa på att tipsa om två bra sajter för oss som scrappar, scrapshoppar, tävlar eller är allmänt nyfikna!

Allt om scrap - här hittar du svenska butikers nyhetsbrev, länkar mm samlat på ett och samma ställe. En guldgruva för den som vill shoppa, tävla eller inte vill surfa runt på massor med ställen!

Scrappa.com - vill du veta mer om en butik innan du shoppar hos dom, så ska du kika in på denna sajt. Den innehåller en mängd oberoende recensioner från butikernas kunder! Lämna en recension du med!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Sanna

SNÄLLA kan inte du göra en enkel lathund till Photoshop? Helst 7.0 om du har det. Jag är nybörjare och fick tyvärr ett väldigt svårt program men skulle gärna vilja göra snygga kollage, på datan. Please! Du skulle vara jättesnäll :) Tack på förhand!
P.s säg gärna till mig om du vill göra det! Så jag ej glömmer din blogg.. D.s

Postat av: webmosterhelene

Hej Sanna, vi är många som laddar upp våra saker här, men i princip ingen av oss scrappar digitalt.

Tyvärr har inte jag Photoshop 7, men kan tipsa om att det finns sajter enkom men tutorials (steg-för-steg-beskrivningar) för Photoshop och andra program. Eller så kan du googla efter tutorials. Kanske webdesignskolan, de har det mesta för de digitala programmen.

2007-01-24 @ 22:16:59
URL: http://swescrapbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback