{Dubbellayouter}

Är ni som jag? Gör oftast enkla layouter?? När man tittar runt på internet är det inte så många dubbla man ser. Men det är skoj att se såna sidor också, med många eller få foton på. Jag utmanade inspirationstjejerna att göra en dubbelsida och det var så inspirerande!

Skapa gärna en dubbellayout och skicka till oss på
[email protected] och märk ditt mail Dubbellayouter. Senast söndag den 8/7 kl 21,00 vill vi se dina alster hos oss :)

Anna/Anzan:
dubbel_anzan

Pernilla/Thorold:
dubbel_thorold

Annika5064:
dubbel_annika5064

Eize:
dubbel_eize

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Vildängel

Underbar blogg du har - här kikar jag absolut in igen. :D

Postat av: Mette

Åhhh vilka fina layouter!
Jag har aldrig scrappat någon dubbel-LO... Men det kanske man skulle prova!
Kram
Mette

2007-07-02 @ 10:12:42
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback