{Scrappa dina resor}

Av: Helene

Är ni som jag? Fotograferar massor och åter massor på era semestrar eller resor runt om i världen? Jag tar massor med foton för att minnas, men sen känns det lite överväldigande att ta tag i de där fotona. Nu utmanar jag er att scrappa lite resefoton och visa för oss!! Du kan göra layouter eller minialbum, valet är ditt :)

Visa oss dina alster på
[email protected] och märk ditt mail Scrappade resor. Vi vill gärna se dina alster senast fredagen den 20/7 kl 21,00.

Jag - Helene - har gjort en sida om hur viktig en liten stunds shopping är på resan... Det är väl semester om nåt?!
resor_helene

Eize har gjort ett minialbum om en resa till Turkiet, ett bra sätt att sammanfatta en hel resa på och få bilderna scrappade!

Framsidan:
resor_eize1

resor_eize2

resor_eize3

resor_eize4

resor_eize5

resor_eize6

resor_eize7

Sista sidan:
resor_eize8

Nu är det DIN tur!! Scrappa lugnt!

{Helene}

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte snygg layout Helene och ett underbart minialbum Eize!
Jag vet precis vad du tala om Helene! Jag har snart betat igenom vår resa till Teneriffa, känner mig kanska så nöjd nu
när jag snart är klar,
men det har varit motigt.
Sommarkramen Anna

Postat av: Moniå

Jättefint album. ilket format har du scrappat det i?

2007-07-15 @ 14:01:07
Postat av: Åza

Moniå: Albumet är gjort i 15*15 cm, gickr ruskigt snabbt att göra med så små sidor.

2007-07-25 @ 16:04:40
URL: http://eizescrap.blogspot.com
Postat av: Sarah Nylund

trevligt skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 12:56:52
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback