{Veckans utmaning v26}

Denna vecka är det Ulrika som utmanar er, och denna veckans utmaning går ut på att riva papper (på kort, LO, album osv). Tolkningen är fri!! Skicka ditt alster till oss på [email protected] och märk ditt mail Veckans utmaning v26. Senast tisdag den 3/7 kl 21,00 behöver vi ditt alster....

Jag har börjat riva papper igen på mina layoutet och tycker det är roligt att en så gammal och enkel teknik nu kan kännas som något nytt och fräscht! Tycker det ger liv till mina layouter och gör att de inte känns riktigt lika raka och fyrkantiga. Denna vecka utmanar jag dig att skapa en layout eller kort med något rivet på.

utman_v26_ulrika

Lycka till!!
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Gud så snyggt!!! Älskar den!

Postat av: silwerstar

Underbart snygg LO!

2007-06-28 @ 14:05:30
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback