{Inspirationsdesigner - Anzan}

Sist men inte minst så vill vi berätta att duktiga Anna/Anzan är inspirationsdesigner hos oss! En härlig shabby stil har hon!!!

- namn
Anna Lennström (Anzan)
anzan_foto

- hemsida / blogg
Blogg   
http://annalennstrom.blogg.se
Hemsida  www.anzanscrap.se

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa
Jag kommer ihåg att min faster visade sitt fotoalbum när jag var liten, och jag var helt fascinerad! Sedan började jag sätta in foton i vanliga album med lite text till. Hittade till en Svensk scrapbutik 2002 och sedan har det rullat på och fakturorna har rullat in *haha* När jag blev gravid med Leah 2004 kändes det jätteviktigt att dokumentera
ALLT (!) som hade med min graviditet & Leah´s uppväxt att göra. Är dock väldigt dålig på att scrappa om mig själv och Daniel. Ska bättra mig på det!

- vart finner du inspirationen
Inspirationen finner jag i vår vardag här hemma, Leah´s framsteg och allt som har med livet att göra. Blir såklart även superinspirerad av att kolla i olika gallerier på nätet och allt fint som andra gör! Färger och mönster inspirerar mig också mycket, tex tyger & inredning.

- din stil, förklara - vilka produkter tycker du om
Stilen varierar beroende på humör! Det är kul att bara följa det man känner för stunden - och ibland resulterar det i en stilren LO med mycket "luft" men oftast blir det lager-på-lager & lite skitigt. Har väl nästan uteslutande journaling i form av textremsor och gärna gem och annat smått. Produkter som jag ALLTID använder är fluid chalk och edgescraper, och jag älskar mitt nya QK Studio Classic!!!  Har även kommit på att jag tycks ha en förkärlek för prickar eftersom allt med prickar på plötsligt befinner sig i ett paket på väg hem till mig!! *ler*

- trender, vad tror du kommer komma
Min oförmåga att förutse kommande trender är anledningen till att jag använder produkter & papper långt efter att det varit på tapeten för alla andra, så jag vet faktiskt inte. Men knappar hänger nog med ett tag till liksom chipboards. Själv har jag fallit pladask för färgen orange efter att ha kollat in amerikanska gallerier så det är kanske på väg hit i större skala?!!

- vad gör du vid en scrapsvacka
Då sitter jag & stirrar på alla papper & dekorationer, läser scraptidningar och surfar i gallerier tills jag hittar tillbaka till mina gluedots.

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare
Jämför dig inte med andra - hitta din stil och vad som passar dig! Stilen kommer att utvecklas och ändras på vägen iallafall, men så länge det känns bra för dig själv så är du på rätt väg!

Här är en underbart fin LO som Anna gjort, titta och njut av den!!
presLO_anzan

Välkommen i gänget, Anna!!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh vad kanon, älskar dina alster och ser fram emot en massa inspiration här!

2007-03-04 @ 08:15:25
Postat av: Malin.D

Å vad Roligt!!! Ytterligare ett ställe att inspreras av dina underbara alster på!!!

2007-03-04 @ 10:58:01
Postat av: Åsa L.B

Stort grattis syrran & jättekul att få se mer av din kreativitet. Du inspirerar massor!
//Kram

2007-03-04 @ 18:40:53
Postat av: Anonym

Jippie!! Jag funderade häromdagen när jag läste att Sasha var den "näst sista nya" designern om det inte var dax för dig då att bli "näste-ut"?;-D Du är sååå duktig och har så härlig stil!! *kram*

2007-03-04 @ 22:19:20
Postat av: Marie

Välkommen i gänget. Ska bli roligt att inspireras av allt ditt härliga! :)

Postat av: Annyt

Jaaaa...hejja-hejja!!!Grattis till nya "tjänsten"!

2007-03-05 @ 13:46:10
Postat av: malin

åh vad roligt - stort grattis! och ett BRA val - du gör så härliga saker! *kram*

2007-03-05 @ 14:36:50
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Kristiina

Grattis! Hur har du gjort rubriken "Tjuv"?

2007-03-05 @ 16:22:04
Postat av: Anonym

Grattis! Hur har du gjort rubriken "Tjuv"?

2007-03-05 @ 16:22:08
Postat av: Anzan

Tack snälla för alla snälla kommentarer!! :)
Kristiina - jag hade chipboards som mall för det röda och sedan gjorde jag ett extra brunt lager under.

2007-03-05 @ 19:07:25
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback