JennyB:s scrapliftutmaning v.10

Jag har haft nöjet att få lifta Anna/augusti_73:s superfina layout, Äntligen. Jag inspirerades av hennes upplägg och hennes dekorationer. Jag gillar att hon har använt sig av mönstrad bakgrund (detta är inte min starka sida) och jag gillar hennes romantiska spets som löper längs med fotots kant.

Mitt val blev ett svartvitt foto som passar till den mönstrade bakgrunden. Nu i efterhand ångrar jag mitt färgval på blommorna, då jag tycker att de är för bleka och nästan försvinner.

Annas härliga layout
image1241

Min tolkning
image1242

Tack Anna för att jag fick lifta dig!

//JennyB

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till [email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 10. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

SÅÅÅ tufft att rita på magda-blommorna! det ska jag definitivt lägga på minnet :-D

Postat av: Lotta A

Ursnygga LO:s båda två!

2007-03-08 @ 21:54:47
URL: http://pysselmamma.blogspot.com
Postat av: Augusti_73

Härlig lift, Jenny! =D

2007-03-12 @ 10:12:20
Postat av: Johnanneli

Great .Now i can say thank you!

2009-09-17 @ 11:26:06
URL: http://johnanneli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback