{JennyB:s scrapliftutmaning v.12}

Denna vecka har jag liftat Evelinas/maskrosfjuns layout, cowgirl. Jag fastnade för placeringen av det prickiga pappret  på enfärgad cardstock (älskar prickigt papper) samt fotografiet och rubrikens placering. Jag letade upp ett foto som passade till mitt prickiga och lade därefter min vita rubrik längs fotots kanter. Istället för stjärnor satte jag dit blommor för att förstärka mitt tema.

Evelinas superfina layout
evelina

Min tolkning
jennyb

Tack, Evelina för inspirationen och för att jag fick lifta

// JennyB

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail JennyB:s utmaning vecka 12. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden

Kommentarer
Postat av: evelina/maskrosfjun

Ojojoj vilken fin tolkning jenny! Så roligt att du ville lifta min layout =) kram evelina

Postat av: Anonym

Riktigt bra tolkning!

2007-03-22 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback