JennyB:s scrapliftutmaning v.9

Denna vecka liftar jag Ethels underbart fina sida, du gör mig glad. Jag gillar Ethels stil och jag gillar denna layout väldigt mycket, så jag kunde inte annat än att CASE:a  (copy and steal everything) hennes sida. Som ni ser, "snodde" jag hela hennes upplägg med några få små förändringar.

ethels fina sida99101-1197

Min tolkning
JennyB-varje dag

Tack för att jag fick lifta dig ethel!

//JennyB

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till [email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 9. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Kommentarer
Postat av: Lotta M

Superfin LO. Härliga harmoniska färger och en otroligt söt liten kille :)

2007-03-01 @ 21:27:38
Postat av: Monica

Vilka sköna sidor! Må bra på riktigt... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback