JennyB:s snabbscraputmaning v.13

Jag har scrappat i knappt två år. Med tanke på att jag har ganska "stora" barn och enorma/gigantiska fotohögar, så bara måste jag bli bättre på att snabbscrappa. Annars finns det ingen som helst chans att dessa fotohögar minskar. Därför utmanar jag Er  (om mig själv) denna vecka att snabbscrappa.

Jag har gjort en mycket "snabb" layout utifrån en av Helenes skisser i tidningen Scrapbooking mm. Jag delade det stora fotografiet i två delar och använde inget mönstrat papper, bara utklippta blommor,knappar och svart zickzacksöm.

image1301

Om du inspireras av min utmaning, skicka ditt alster till
[email protected], märk ditt mail Jennys utmaning vecka 13. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden

// JennyB

Kommentarer
Postat av: Åza

Mycket insprirerande LO, jag antar utmaningen efter att ha "inventerat" förra årets foton har jag insett att jag har alldeles för många att kvar att scrappa.

Postat av: Viqtory

Shit va duktiga ni är!! :) Jag har aldrig provat scrapping men tänkte börja med det för jag älskar att pyssla :) Nått man ska tänka på och vad är viktigast att skaffa i verktyg/pappersväg?
/Victoria

2007-03-31 @ 18:41:51
URL: http://www.viqtory.nu
Postat av: Annika E

Så fin LO! Fyndig titel! Snabbscrappa finns knappt i min vokabulär... ;-) Jag får allt öva på det.

2007-04-01 @ 01:01:32
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback