{Veckans utmaning v21}

Denna vecka är det Julia som utmanar er. Denna gång att inte använda er av cardstock på er skapelse... Skicka ert alster till [email protected] senast tisdagen den 29/5 kl 21,00. Märk ditt mail Veckans utmaning v21.

Jag vet att det är många i detta land som är biten av bazzillen, jag själv använder ofta cardstock som bakgrund och stomme i mina LO's men ibland tröttnar jag på dem och låter dem ligga ett tag. Ofta dyker det upp en utmaning om att bara använda enfärgat papper och för mig som älskar mönstrat papper är det nästintill omöjligt :)

Så därför tänkte jag vända på steken och utmana er till att bara använda mönstrat papper på en LO eller ett kort. Dessutom ska ni använda minst 3 olika färger. Om ni har svårt att slita er från era bazziller så är det okej att använda till fotomatta, utstansad rubrik/text eller detaljer, men det får inte vara framträdande på sidan.

Här är ett alster från mig att inspireras av!
utman_v21_julia

Lycka till!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback