{Vi scrapliftar!!}

En av de mer roliga grejerna med scrapbooking är att inspireras av andra och då mer specifikt att scraplifta andras layouter. Att scraplifta innebär att man "kopierar" hela eller delar av någon annans sida (om man väljer hela kallas det oftare  CASE = copy and steal everything).

Vi har fått den stora äran att få scraplifta en helt underbar layout av en fantastisk scrappare, nämligen Lily/Marie. Det var ett stort huvudbry att välja en enda sida att scraplifta, men det gick ju bra till slut :)

Vi hoppas givetvis att även ni inspireras att lifta Lilys underbara LO, då skickar ni er tolkning till oss på
[email protected] och märk ditt mail Scraplift Lily. Förminska gärna din LO till 500 pixlar på bredden.

Här är Lilys vackra LO:
scraplift_lily

Och så fantastiska tolkningar av våra grymt duktiga tjejer!! Vi är stolta över er och ert engagemang!!!

Anzan/Anna:
scraplift_anzan

Eize/Åsa:
scraplift_eize

Hallonflicka/Marie:
scraplift_hallonflicka

JennyB:
scraplift_jennyb

Monnah/Monica:
scraplift_monnah

Sasha/Sandra:
scraplift_sasha

Thorold/Pernilla:
scraplift_thorold

Kommentarer
Postat av: malin

underbara layouter - ni är såå duktiga! :)

Postat av: Lily

ÅHHHHH! Jag har gåshud på hela kroppen... SÅ mycket fint ni gjort efter min layout!
Vilka härliga tolkningar - så personliga! Vilken kick det gav mig! :-D

2007-05-08 @ 19:22:28
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Linda/Linxen

Nu har jag påbörjat min tolkning, får se om jag mailar in den...
Jättefin LO att inspireras av Lily!!!

2007-05-09 @ 12:02:13
URL: http://www.linxen.blogg.se
Postat av: UlrikaK

Vilken härlig samling tolkningar! Jättefina LO:s. Jag blir verkligen sugen på att sätta mig vid pysselbordt när jag ser dem =)

2007-05-10 @ 20:42:56
URL: http://pysselmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback