{Vi testar stämplar från Peterlina!}

Har ni sett Peterlinas ljuvliga egenritade stämplar? Några i teamet har fått testa dessa ljuvliga stämplar, titta in i hennes butik Design by Peterlina Vi lovar, du blir inte besviken!!!

Stämplarna finns i varierande utförande och är helt underbara att leka loss med på sina sidor. Stort tack för ditt förtroende, Peterlina!

Kolla in teamets ljuvliga alster!

Anna/anzan:
peterlina_stamplar_anzan1

Anna/anzan:
image2617

Helene:
peterlina_stamplar_helene1

Helene:
peterlina_stamplar_helene2

AnnaB:
peterlina_stamplar_annab1

AnnaB:
peterlina_stamplar_annab2

AnnaB:
peterlina_stamplar_annab3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men va fint!
sparar länk NU! :)

Postat av: Lotta

Vad fint!
Jag hoppas att jag blir såpass duktig att jag kan vara med på en utmaning! Tills dess får jag inspiration varje dag. Länken finns i mina favoriter!
Kram
Lotta

2007-11-10 @ 09:01:44
URL: http://crazyscrappers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback