{Mikaelas fotofredag v43}

Hej! Visst är det fredag idag va???  ;-)
Idag tänkte jag att vi skulle fotografera nåt där det redan finns text eller bokstäver med i motivet, man får alltså inte lägga till det efteråt med hjälp av datorer. Okej? Jag älskar att kolla på foton med text, tycker det blir så himla snyggt  Jag ska fota under dagen och lägger upp det på
Flickr senare.
Lite inspiration kanske?
image2504
1. fill in the blank, 2. Charleston, SC!, 3. essence of life, 4. filled with love, 5. fridge, 6. Love XOXO, 7. blackboard orders, 8. Tweethearts, 9. i que es la veritat?

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Jag har precis hittat hit, vad roligt =) Har precis skickat upp mitt bidrag på Flickr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback